وبلاگینا ۴ ساله شد

نوشته آرش زاد 13 دي 1390

بزرگ شدن و رشد کردن، اتفاق بسیار خوبی است که با مرور زمان باعث پیشرفت مجموعه‌ها می‌شود. هر گروهی در روزهای اول آغاز به‌کار ممکن است با مشکلات زیادی مواجه گردد که با گذشت زمان علاوه بر کسب تجربه، نکات بسیار زیادی را فرا می‌گیرد که بعدها می‌تواند از آن‌ها در پیشبرد صحیح اهداف خود استفاده کند.

4th-birthday-weblogina-1.jpg

۴ سال پیش وقتی وبلاگینا تازه شروع به‌کار کرده بود، هیچ‌گاه گمان نمی‌کردیم که بتوانیم رضایت کاربران را به‌شکلی که همیشه با ارسال بازخوردهای‌شان سعی در کمک به این مجموعه را داشته باشند، جلب نماییم؛ کاربرانی که همواره نظرات‌شان باعث می‌شود مسیر بهتری را برای ادامه یک برنامه انتخاب کنیم.

امروز و با گذشت ۴ سال از زمان آغاز فعالیت وبلاگینا، ما حالا گروهی ۱۰ نفره هستیم که هزاران نفر را به‌عنوان همراه و پشتیبان در کنار خود درایم و به این موضوع افتخار می‌کنیم. طی یک سال گذشته، هدف اصلی وبلاگینا، برنامه‌ریزی و استفاده از ابزارهای جدیدی در ارائه محتوا و مطالب به کاربران ایرانی بود. ما تلاش کردیم تا کیفیت ارائه محتوا را در مجموعه خود بالا ببریم و همزمان، بازخورد شما را نسبت به اجرای این برنامه‌ها دریافت کنیم.

4th-birthday-weblogina-2.jpg

سال گذشته با اضافه شدن افراد جدیدی به گروه، برنامه‌های تازه‌ای در وبلاگینا تعریف و آماده ارائه شدند. در بخش پوشش اخبار وب، سعی ما بر این بود تا خبرهای برتر را در مدت زمانی کوتاه، به‌اطلاع شما برسانیم.

بخش پادکست را با انتشار برنامه‌های رادیو ۲۴ و مجموعه‌های مختلفی که در قالب این برنامه آماده ارائه می‌شد را راه‌اندازی کردیم. استقبال شما از رادیو ۲۴ به حدی بود که همه ما را شگفت‌زده کرد! خیلی زود پس از این اتفاق، نیروهای جدیدی برای این قسمت در نظر گرفته شدند تا در کنار گزارش اخبار فناوری ۲۴ ساعت گذشته، برنامه‌هایی نظیر اخبار دنیای آزاد و اخبار بازی‌خورها نیز به رادیو اضافه گردند. تا این لحظه، بیش از ۱۶۰ برنامه را در قالب این رادیو منتشر کردیم که مجموع اخبار بیان شده در آن‌ها، عددی بالغ بر ۹۰۰ خبر و بیش از ده‌ها گزارش مختلف می‌شود. گاهی اوقات شنوندگان روزانه رادیو از مرز ۱۰۰۰ نفر نیز عبور کرده‌اند تا باعث شوند همه این موارد دست به دست دهند و ما را در افزایش جدیت پیگیری برنامه‌های خود یاری کنند.

4th-birthday-weblogina-3.jpg

بررسی‌های کامل متنی و ویدیویی محصولات و گجت‌ها که با همکاری نمایندگان شرکت‌های فناوری بزرگ در ایران صورت گرفت، گزارش‌های تصویری از نمایشگاه‌های مختلف داخلی و خارجی که برخی از آن‌ها به‌کمک کاربران و خبرنگاران افتخاری وبلاگینا انجام شد، لایوبلاگ، لایوکست و پوشش‌های زنده چند رسانه‌ای از کنفرانس‌ها و نشست‌های شرکت‌های مختلف که اجرای درست و تجربه برخی از آن‌ها برای اولین‌بار در وبلاگستان، برای‌مان بسیار هیجان‌انگیز بود، مصاحبه‌های صوتی و ویدیویی با چهر‌ه‌ها و افراد شناخته شده و بسیاری موارد دیگر، از جمله فعالیت‌های ۱ سال گذشته وبلاگینا بودند که قطعا بدون همکاری و پشتیبانی شما امکان‌پذیر نمی‌شد.

اما ما مثل سال گذشته، برنامه‌های بسیاری را برای پنجمین سال فعالیت وبلاگینا در نظر گرفته‌ایم. به‌مرور زمان شاهد اتفاقات و اخبار بسیار خوبی از ما خواهید بود که تا اندازه‌ای رویه فعلی کاری ما را نیز تغییر خواهد داد و وبلاگینا را بزرگ‌تر خواهد کرد. کلیه اعضای گروه ۱۰ نفره ما در کنار شما به پیشبرد هرچه بهتر این هدف‌ها فکر می‌کنیم و در پایان، ضمن تشکر از همیاری همیشگی‌تان، صمیمانه تولد وبلاگینا را که نه، بلکه تولد رسانه انتخابی شما را به خودتان تبریک می‌گوییم!


به رادیوی ویژه جشن امسال هم گوش کنید!

نویسنده آرش زاد