گزارش تصویری از مراسم عرضه گلکسی‌نت سامسونگ در تهران

نوشته آرش زاد 25 دي 1390

صف‌های طولانی، ساعت‌ها انتظار و کاربرانی که برای خرید یک گجت از هفته‌ها قبل منتظر رسیدن روز موعود هستند، شما را یاد چه چیزی می‌اندازد؟ کاربرانی که امروز در صف خرید گلکسی‌نت سامسونگ ایستاده بودند، شاهد تجربه اولین مراسم عرضه گجتی به این شکل در ایران بودند؛ آن‌هم با شرایطی ایده‌آل!

samsung-galaxy-note-event-1.jpg

تقریبا ساعت ۹ صبح بود که به محل مراسم یاد شده در خیابان جمهوری تهران رسیدم. صف طولانی کاربرانی که به داخل کوچه هدایت شده بودند، حدودا ۳۰۰ تا ۳۵۰ نفر به‌نظر می‌رسید. نکته جالب در این مورد، (برخلاف تصوراتم) این بود که علی‌رغم تعداد زیاد افرادی که منتظر باز شدن درب فروشگاه بودند، صف کاملا منظم جلو رفته بود و از اغتشاش و دعوا هم خبری نبود! نفر اولی که جلوی این صف طولانی ایستاده بود می‌گفت که از ۴ صبح شنبه به آن‌جا آمده است؛ همراه با تعداد دیگری از دوستانش. بقیه هم تقریبا همان ساعت‌ها به محل رسیده بودند.

samsung-galaxy-note-event-2.jpg

طی یک ساعتی که به شروع عرضه گوشی‌ها باقی مانده بود با چند نفر از افرادی که در صف بودند گپ کوتاهی زدم. ۱۰ نفر اول این صف قرار بود تا گلکسی‌نت سامسونگ را با ۵۰ درصد تخفیف خریداری کنند و ۹۰ نفر بعد از آن هم، تخفیفاتی ۴۰، ۳۰ و ۲۰ درصدی و نیز ۱۰۰ هزار تومانی دریافت می‌کردند. چهره خیلی از آن‌ها بخاطر خستگی چندین ساعته ماندن در آن صف، خواب‌آلود به‌نظر می‌رسید.

نهایتا ساعت ۱۰ صبح شد و کاربران، یکی یکی برای دریافت گلکسی‌نت‌های خود وارد فروشگاه شدند. در ادامه می‌توانید تصاویر منتخب وبلاگینا را از این مراسم مشاهده کنید.

samsung-galaxy-note-event-3.jpg samsung-galaxy-note-event-4.jpg samsung-galaxy-note-event-5.jpg samsung-galaxy-note-event-6.jpg samsung-galaxy-note-event-7.jpg samsung-galaxy-note-event-8.jpg samsung-galaxy-note-event-9.jpg