گزارش تصویری از نمایشگاه گالاکسی سامسونگ

نوشته آرش زاد 22 مرداد 1390

چند روزی می‌شود که شرکت سامسونگ، نمایشگاهی را با موضوع معرفی گوشی‌ها و تبلت‌های جدید خود در شهرک غرب تهران برپا کرده است. در این نمایشگاه که با نام "نمایشگاه گالاکسی سامسونگ" در بازار گلستان این شهرک برگزار شده است، همه دستگاه‌های جدید این شرکت، اعم از تبلت‌های 10.1 و 8.9 اینچی و گوشی Galaxy S2 به‌نمایش گذاشته شده‌اند.

samsung-galaxy-fair.jpg

تبلت 10.1 اینچی سامسونگ که این روزها دعواهای زیادی در اروپا و استرالیا بر سر آن ایجاد شده است، یکی از دستگاه‌هایی بود که علاقه‌مندان زیادی را به‌سوی خود جذب کرده بود. ما قبلا این تبلت را به‌طور کامل در وبلاگینا بررسی کرده‌ایم.

samsung-galaxy-fair (5).jpg

اما در کنار آن، شاید مهم‌ترین دستگاهی که نظر ما بیشتر به آن جلب شد، Galaxytab 8.9 سامسونگ بود. این تبلت نیز ظاهری مانند نسخه 10 اینچی خود دارد با این تفاوت که اگر کاربر گالاکسی‌تب‌های 7 اینچی بوده باشید، قطعا از در دست گرفتن دستگاهی با قطر 8.9 میلی‌متر با ویژگی‌های بارزتر، تجربه خوبی را کسب خواهید کرد.

samsung-galaxy-fair (11).jpg

Galaxy S2 که به‌تازگی وارد بازار ایران شده است، در کنار خانواده گالاکسی‌ها، به عنوان مدل برتر سامسونگ به حاضرین معرفی می‌شد.

samsung-galaxy-fair (8).jpg

خانواده گالاکسی‌ها در کنار هم

samsung-galaxy-fair (3).jpg

داک مخصوص گالاکسی‌تب 10.1 اینچی که امکان استفاده از کیبورد را به کاربر می‌دهد.

samsung-galaxy-fair (4).jpg samsung-galaxy-fair (12).jpg

NDrive، اپلیکیشینی است که سامسونگ به‌تازگی آن‌را برای بستر ایران و مختص گوشی‌های خود آماده کرده است. در واقع این برنامه یک سرویس موقعیت‌یاب مانند Google Maps است که با توجه به شرایط جغرافیایی ایران، نقشه‌ها و جزئیاتش تهیه شده است.

samsung-galaxy-fair (2).jpg samsung-galaxy-fair (9).jpg samsung-galaxy-fair (13).jpg

Galaxy Pro یکی از مدل‌های سری گالاکسی سامسونگ است که دارای کیبورد خارجی است و از اندروید 2.2 استفاده می‌کند.

samsung-galaxy-fair (17).jpg

این نمایشگاه در حال حاضر در بازار گلستان، واقع در شهرک غرب تهران در حال برگزاری است. در نظر داشته باشید که ما به‌زودی مصاحبه‌ای را با یکی از مدیران بخش موبایل سامسونگ پیرامون تولیدات جدید این شرکت، زمان ورود آن‌ها به بازار ایران و اتفاقات و حواشی جهانی موجود بین اپل و سامسونگ انجام خواهیم داد.

عکس‌های این گزارش از یلدا ذبیحی است. تصاویر کامل نمایشگاه را می‌توانید در صفحه فیس‌بوک وبلاگینا مشاهده کنید.