در تاریخ ۲۹ دی ۱۳۹۱

کنفرانس TEDx در تهران برگزار می‌شود

نوشته آرش زاد 10 مرداد 1391

این روزها کم‌تر کسی را می‌توان پیدا کرد که دست کم یکی از کنفرانس‌های TED را مشاهده نکرده باشد. افراد مختلفی با شرکت در این کنفرانس‌ها، سعی در ارائه تجربیات و داستان‌های خود را دارند. در این کنفرانس‌ها، چهره‌های موفق ایرانی نیز شرکت کرده‌اند و به همان نسبت می‌توان ارائه بسیاری از چهره‌های مختلف جهانی را در وب سایت TED مشاهده کرد.

TEDx Tehran event

حالا طبق اعلام رسمی وبلاگ TEDx، اولین کنفرانس این مجموعه قرار است در تاریخ ۲۹ دی ۱۳۹۱ در تهران برگزار شود. TEDx یکی از مجموعه‌های مجزای TED است که به جوامع، سازمان‌ها و افراد مختلف این اجازه را می‌دهد تا در ابعاد محلی بتوانند در قالبی شبیه TED دیگران را از تجربیات خود آگاه سازند.

بر اساس توضیح منتشر شده در اعلامیه رسمی این موضوع، TEDx تهران می‌تواند فرصتی را برای همه ایرانیان جهت تبادل ایده‌ها ایجاد کند. کلانشهر ۱۵ میلیون نفری تهران، از طریق این برنامه می‌تواند فرصت ایده‌آلی برای جلب توجه، همکاری و گفتگو با مجموعه بزرگ‌تری از افراد و شرکت‌ها به حساب بیاید.

ما نیز مانند شما منتظریم تا اطلاعات کامل‌تر در رابطه با این کنفرانس منتشر شود تا آن‌را در اختیار شما قرار دهیم. برای مشاهده متن کامل خبر این موضوع می‌توانید به وبلاگ TEDx مراجعه کنید.

منبع وبلاگ TEDx
نویسنده آرش زاد