یک هفته قبل از عرضه رسمی گوشی در کشور

برگزاری کنفرانس معرفی گوشی Galaxy S III سامسونگ در ایران

نوشته آرش زاد 24 خرداد 1391

پس از گذشت حدود ۴۰ روز از معرفی جهانی نسل سوم گوشی Galaxy، شب گذشته سامسونگ به‌طور رسمی این گوشی را در ایران معرفی کرد. در این کنفرانس که با حضور خبرنگاران و وبلاگ‌نویسان حوزه فناوری برگزار شد، آقای پارک، مدیرعامل موبایل سامسونگ در ایران، ضمن اشاره به برخی ویژگی‌های بارز این گوشی، عنوان کرد که سامسونگ تلاش کرده تا آخرین گوشی تولید شده خود را با الهام از طبیعت و انسان طراحی نماید.

سامسونگ ایران

وی در ادامه اشاره کرد که بازار ایران، یکی از اولین کشورهایی است که قرار است این گوشی در آن عرضه شود و این موضوع، نشان از ارزشی است که شرکت سامسونگ برای کاربران ایرانی خود قائل شده است.

سامسونگ ایران

پس از این سخنرانی، مدیر بازاریابی سامسونگ به معرفی ویژگی‌ها و امکانات تعبیه شده در Galaxy S3 اشاره کرد. وجود ویژگی‌هایی مانند Smart Stay و S Voice باعث می‌شود که کاربر احساس نزدیکی بیشتری را با گوشی خود داشته باشد.

سامسونگ

سامسونگ

بهرامی در ادامه با اشاره به جنس پلی کربنات بدنه این گوشی، گفت که این موضوع باعث طول عمر بیشتر دستگاه می‌شود. همچنین یکی دیگر از نکات قابل اشاره، تلاش سامسونگ برای عدم بزرگ شدن بیش از اندازه ابعاد گوشی نسبت به مدل S2 علی‌رغم بزرگ شدن صفحه نمایش در Galaxy S3 است. (مشخصات و ویژگی‌های کامل این دستگاه را می‌توانید در وبلاگینا بخوانید.)

همچنین در این مراسم، حاضرین از نزدیک به بررسی این گوشی و کار با آن پرداختند. Galaxy S3 قرار است از هفته آینده به‌طور رسمی در دسترس مشتریان ایرانی قرار بگیرد.