سامسونگ ۳۰ میلیون دستگاه Galaxy S III فروخته است

نوشته آرش زاد 13 آبان 1391

پرچمدار محبوب گوشی‌های حال حاضر اندرویدی با فروش ۳۰ میلیونی خود، رکورد جدیدی را برای شرکت سامسونگ به ارمغان آورده است. طبق گزارشی که سایت GMS Arena به نقل از توییت‌های شرکت سامسونگ منتشر کرده است، این مجموعه موفق شده رکوردی فراتر از پیش‌بینی‌ها را به ثبت برساند.

gsmarena_001.jpg

سپتامبر گذشته، زمانی که فروش گوشی گلکسی اس ۳ به مرز ۲۰ میلیون دستگاه رسیده بود، مدیر بخش آی‌تی و موبایل سامسونگ خبر از پیش‌بینی فروش ۳۰ میلیونی این تلفن هوشمند تا پایان سال جاری میلادی را داده بود و حال با وجود حدود ۲ ماه به پایان سال ۲۰۱۲ سامسونگ به این رکورد دست پیدا کرده است.

این خبر در حالی منتشر شده است که دیروز نیز خبر رکورد فروش ۳ میلیونی فبلت جدید گلکسی نوت ۲ در عرض یک ماه، در خبرگزاری‌ها و وبلاگ‌های فناوری سر و صدا کرده بود.  

با یک نگاه به وضعیت ماه‌های گذشته سامسونگ می‌توان این برداشت را کرد که اوضاع برای این کمپانی کره‌ای روز به روز بهتر می‌شود. این موضوع در حالی اتفاق می‌افتد که این شرکت هنوز برای رقابت با اپل درگیر برخی موارد دادگاهی است و از طرفی، اپل نیز تمام تلاش خود را برای قطع روابط همکاری با این مجموعه انجام می‌دهد. اما به‌طور کل شاید چندان بیراه نباشد که سال ۲۰۱۲ را یکی از ایده‌آل‌ترین سال‌های تجاری در این زمینه برای سامسونگ به حساب بیاوریم.