معرفی هفته: لغو اشتراک از همه خبرنامه‌های ایمیلی با Unroll.me

منتخب نوشته آرش زاد 12 اسفند 1390

این روزها صندوق ایمیل‌های ما پر است از خبرنامه‌های ایمیلی، ایمیل‌های کاری، اخبار رسمی شرکت‌ها، هرزنامه‌ها و صدها نوع ایمیل دیگر. گاهی تفکیک همه این ایمیل‌ها، خارج از عهده و زمان روزانه ما به‌نظر می‌رسند و طبیعتا برای برنامه‌ریزی و مرتب‌سازی بهتر آن‌ها، نیاز به راه‌حل‌هایی خواهیم داشت که گزینه‌های مدیریت بهتری را در اختیارمان قرار دهند.

Unroll-email-1.jpg

سرویس Unroll.me که چند روزی بیشتر از زمان تاسیس آن نمی‌گذرد به کاربران این اجازه را می‌دهد که بتوانند به‌سادگی، با مشاهده لیست خبرنامه‌هایی که در آن عضو هستند، آن‌ها را مدیریت نمایند.

Unroll-email-2.jpg

این سرویس بر اساس جستجو در میان ایمیل‌های شما، خبرنامه‌هایی که در آن‌ها عضو هستید را شناسایی می‌کند. در واقع Unroll.me از طریق سیستم هوشمند خود باعث می‌شود بتوانید لیستی ساده و کامل از خبرنامه‌هایتان را مشاهده کنید؛ اشتراک‌تان را از آن‌هایی که غیر ضروری هستند لغو کنید و یا دریافت آن‌ها را در یک روز به ساعتی خاص موکول نمایید.

سرویس Unroll.me در همین مدت کوتاه توانست نظر سایت‌ها و خبرگزاری‌های فراوانی را جلب خود نماید. این سایت در حال حاضر به‌صورت آزمایشی راه‌اندازی شده است و برای استفاده از آن نیاز به دعوت‌نامه دارید. برای این‌کار به این‌جا بروید و یا از این آدرس درخواست دعوت‌نامه خود را ارسال نمایید.

اگر سرویس‌های دیگری را در زمینه مدیریت صندوق ایمیل سراغ دارید، آن‌را به ما معرفی کنید.