کهکشان سامسونگ در دستان ۲۰ میلیون نفر!

نوشته آرمان حسینی 04 اسفند 1390

برای اولین مدل در سال ۲۰۱۱، سامسونگ از گوشی کهکشانی خود با نام Galaxy S2 پرده‌برداری کرد. بعد از معرفی این اسمارت‌فون و مشخص شدن سخت‌افزار قدرتمند آن، بسیاری از افراد پیش‌بینی فروش بسیار بالای این گوشی را کردند که در نهایت این امر محقق شد.

samsung-galaxy2-1.jpg

در ماه‌های گذشته آمارهای مختلفی مبنی بر فروش میلیونی این گوشی منتشر شد و درنهایت سامسونگ با انتشار آمار فروش ۲۰ میلیون Galaxy S2، نشان داد که هر برندی با تبلیغات به‌جا و شناخت نیاز کاربران می‌تواند فروش بالایی داشته باشد. در چنده ماه گذشته خبرهایی از فروش ۵، ۱۲ و ۱۶ میلیونی این اسمارت‌فون خوانده بودیم که در نهایت این عدد به ۲۰ میلیون رسید؛ ۲۰ میلیون کهکشان مقرون به صرفه سامسونگ!

در حال حاضر و با توجه به مشخص شدن این میزان فروش، بسیاری از افراد پیش‌بینی می‌کنند که نسل بعدی گلکسی، یعنی Galaxy S3، می‌تواند این آمار فروش را نیز در مدت زمان کوتاهی پشت سر بگذارد و گوشی محبوب بسیاری از کاربران شود. به نظر می‌رسد این گوشی در ۳ تا ۶ ماه آینده معرفی شود تا بتواند رقیبی جدی برای آیفون ۵ باشد. نظر شما در مورد Galaxy S2 و نسل بعدی گوشی‌های Galaxy چیست؟ آیا سخت‌افزار قدرتمند تنها نیاز کاربران است؟