مصاحبه صوتی با محمد جواد شکوری، مدیر سایت کلوب و میهن بلاگ

منتخب نوشته آرش زاد 04 تير 1390

وقتی وارد دفتر کارشان می‌شوی، اولین چیزی که نظرت را به خود جلب می‌کند، قناری‌هایی هستند که در ورودی اتاق وجود دارند. شاید فضا کمی لطیف‌تر از آن‌چه تصور می‌کردی باشد! منشی، ما را به داخل دعوت می‌کند و بعد از چند دقیقه خودش به استقبال ما می‌آید.

محمد جواد شکوری مقدم

محمد جواد شکوری را اکثرا با کلوب می‌شناسند، حتی حالا که سرویس‌های مختلف دیگری را نیز خودش و گروهش مدیریت می‌کنند. بسیاری از کاربران وبلاگینا قبل از این، درخواست مصاحبه با او را از ما کرده بودند و حالا این درخواست بعد از مدتی، آماده شنیدن است.

شنیدن پادکست مصاحبه

کلوب، میهن‌بلاگ و آپارت موضوعات اصلی بحث شده در این مصاحبه هستند و در کنار آن‌ها، شکوری به سوالات مختلف دیگری نیز پاسخ می‌دهد. پادکست این مصاحبه را می‌توانید از همین بالا گوش دهید و یا آن‌را با حجم کم، کیفیت معمولی و کیفیت خوب از لینک‌های مربوطه دریافت نمایید. همچنین علاوه بر پادکست، وبلاگینا ویدیویی را از محیط کار شرکت کلوب آماده کرده است که این ویدیو را می‌توانید با مراجعه به آپارات مشاهده کنید.

محمد جواد شکوری

تصاویر کامل این مصاحبه (از یلدا ذبیحی) را در صفحه فیس‌بوک وبلاگینا ببینید. نظرات و پیشنهادات خود را در رابطه با این مصاحبه با ما در میان بگذارید.