دکمه Subscribe در فیس‌بوک، آنچه که انتظارش را داشتید

نوشته آرمان حسینی 24 شهريور 1390

شبکه اجتماعی محبوب و شناخته شده فیس‌بوک که تعداد کاربران آن از مرز 750 میلیون نفر نیز گذشته است، به تازگی خبر از امکانات جدید خود داده که به زودی بر روی حساب‌های کاربری فعال شود. این قابلیت، دکمه اشتراک (Subscribe) برای اطلاع‌ از آخرین آپدیت‌ها است که در کنار دکمه‌هایی همانند پوک (Poke) و اضافه کردن دوستان، در بالای صحفه اضافه می‌شود.

blake-subs-dropdown.jpg

با این دکمه جدید می‌توانید بدون اینکه درخواست دوستی به شخصی بدهید، از آپدیت‌های حساب کاربری آن در بخش‌های مختلف آگاه شوید و همانند سرویس توییتر، افراد مختلف را دنبال کنید. این ویژگی‌ جدید در فیس‌بوک می‌تواند برای بسیاری از افراد مفید و جالب توجه باشد زیرا برخی از افراد تمایلی ندارند که درخواست دوستی را ارسال کنند و با آمدن این دکمه می‌توانند بدون انجام این کار، از وضعیت حساب کاربری شخص مورد نظر آگاه شوند.

این تغییرات جدید و اضافه شدن دکمه‌ اشتراک که به زودی شاهد ظاهر شدن آن در پروفایل کاربران خواهیم بود، دارای تنظیماتی است و با توجه به نیازهای کاربر قابل تغییر است. کسانی که جزو دوستان شخص مورد نظر هستند می‌توانند فقط بخش خاصی از آپدیت‌های پروفایل فرد مورد نظر را دنبال کنند و سایر افراد نیز با توجه به دسترسی‌های داده شده این امکان را خواهند داشت که تمامی یا بخشی از آپدیت‌های افراد مختلف را مشاهده کنند. نظر شما در رابطه با این قابلیت جدید فیس‌بوک چیست؟ آن را با ما در میان بگذارید.