مشخصات تبلت Eee Memo Pad ایسوس به بیرون درز کرد

نوشته آرمان حسینی 13 دي 1390

این روزها بسیاری از افراد فعال در دنیای تکنولوژی و فناوری اطلاعات، خود را برای نمایشگاه CES 2012 آماده می‌کنند تا با جدیدترین محصولات و گجت‌های معرفی شده برندهای مختلف آشنا شوند. در این بین، کمپانی ایسوس نیز برنامه‌های ویژه‌ای دارد. بعد از معرفی تبلتی با پردازنده چهار هسته‌ای (Transformer Prime) توسط این شرکت، نگاه‌ بسیاری از افراد نسبت به ایسوس و محصولات تولیدی‌اش عوض شد.

Eee-Memo-Pad.jpg

به تازگی اطلاعاتی در سایت Notebook Italia منتشر شده که مشخصات و تصاویر تبلت 7 اینچی ایسوس را مشخص می‌کند. این تبلت پردازنده دو هسته‌ای 1.2 گیگاهرتزی Snapdragon processor دارد و با ظرفیت‌های 16 تا 64 گیگ عرضه می‌شود. رزولشن صفحه نمایش 800 * 1280 است اما در مورد نسخه اندروید نصب شده روی این تبلت هنوز چیزی منتشر نشده و اطلاعات دقیقی از آن موجود نیست.

تبلت Eee Memo Pad اگر با قیمت مناسبی عرضه شود، قطعا مورد توجه کاربران قرار می‌گیرد و از آنجا که پردازنده دوهسته‌ای دارد، به نظر نمی‌رسد مشکلی برای دریافت اندروید 4.0 داشته باشد. باید منتظر بمانیم و ببینیم که سایر شرکت‌ها در نمایشگاه CES 2012 چه دست‌آورد جدیدی را خواهند داشت. نظر شما در مورد تبلت Eee Memo Pad چیست؟