با رونمایی از ۴ مدل مختلف

مایکروسافت ماوس و کیبوردهای جدید خود را برای ویندوز ۸ معرفی کرد

نوشته آرش زاد 09 مرداد 1391

طی ۳۰ سال گذشته، تولیدات سخت‌افزاری مایکروسافت در زمینه‌های مختلف به کاربران کمک کرده است تا لذت بیشتری را از کار با کامپیوتر تجربه کنند. این شرکت در کنار تولید پر کاربرترین سیستم‌عامل دنیا، یکی از مشهورترین تولید کنندگان ماوس و کیبوردهای مختلف است که طرفداران خاص خود را دارند.

Microsoft Wedge Keyboard and Mouse

امروز نیز این شرکت با معرفی سری جدید ماوس و کیبوردهای خود، از ابزارهای جانبی جدیدی برای سیستم‌عامل ویندوز ۸ پرده برداری کرد.

Wedge Touch Mouse

این ماوس در نگاه اول ممکن است ظاهری عجیب و غریب داشته باشد. طراحی این ماوس باعث می‌شود تا به راحتی بتوان از آن برای تبلت‌های جدید مایکروسافت استفاده کرد. حجم بسیار کوچک و قابل جابجایی و پد لمسی آن می‌تواند شما را در کنترل ساده سیستم‌عامل روی لپ‌تاپ و یا تبلت کمک نماید.

Microsoft Wedge Mouse

برای اتصال این ماوس به دستگاه خود تنها کافی است بلوتوث لپ‌تاپ و یا تبلت خود را روشن کنید و آن‌را متصل نمایید. این ماوس از تکنولوژی BlueTrack استفاده می‌کند که به شما قابلیت استفاده از آن‌را روی هر سطحی می‌دهد. همچنین وجود ویژگی Backpack Mode باعث می‌شود زمانی که دستگاه شما در حالت Sleep قرار دارد و یا هنگامی که خاموش می‌شود، ماوس نیز به‌طور خودکار در حالت غیر فعال قرار بگیرد تا باعث ذخیره باتری شود.

مایکروسافت قرار است این ماوس را با قیمت ۶۹.۹۵ دلار به فروش برساند.

Wedge Mobile Keyboard

کیبورد جدید فوق باریک مایکروسافت همانند ماوس بالا، طراحی جالبی دارد. این کیبورد که به‌طور اختصاصی برای کاربران تبلت سرفیس طراحی شده است، از دو بخش کیبورد و کاور محافظ آن ساخته شده است که این کاور، قابلیت استفاده به‌عنوان نگه‌دارنده تبلت را نیز خواهد داشت.

Microsoft Wedge Keyboard

این کیبورد نیز از طریق بلوتوث به دستگاه متصل می‌شود و قیمت آن ۷۹.۹۵ دلار است.

Sculpt Touch Mouse

این ماوس برای کاربران کامپیوترهای ویندوز ۸ طراحی شده است. ویژگی‌های موجود در آن می‌تواند شما را در مرور صفحه استارت جدید ویندوز کمک کند تا به سادگی امکان جابجایی بین منوها و برنامه‌های این صفحه را از طریق اسکرول کردن روی ماوس داشته باشید.

Microsoft Sculpt Mouse

قیمت این ماوس ۴۹.۹۵ دلار است و از طریق بلوتوث به دستگاه شما متصل می‌شود.

Sculpt Mobile Keyboard

آخرین ابزار معرفی شده مایکروسافت، Sculpt Mobile Keyboard است. این کیبورد هوشمند، مجموعه‌ای از ویژگی‌های بهره‌وری، راحتی و قابلیت جابجایی را به همراه دارد. این کیبورد با توجه به داشتن دکمه‌های کامل و وزن حدود ۵۴۰ گرم، می‌تواند گزینه ایده‌آلی برای جابجایی در سفر باشد.

Microsoft Sculpt keyboard

طراحی بر اساس مدل Comfort Curve در این کیبورد که در سایر کیبوردهای مایکروسافت نیز به چشم می‌خورد، تایپ کردن با آن‌را ساده‌تر می‌کند. این کیبورد نیز به‌صورت هوشمند با خاموش شدن سیستم، غیر فعال می‌شود. قیمت این کیبورد، ۴۹.۹۵ دلار است.

مایکروسافت همچنین آپدیت جدیدی را برای Touch Mouse خود عرضه می‌کند که ویژگی‌های جدیدی مانند زوم از طریق فشار دادن ۳ انگشت و جابجایی بین برنامه‌ها از طریق ۲ انگشت را شامل می‌شود. این آپدیت برای کلیه دارندگان فعلی این ماوس‌ها نیز عرضه خواهد شد.