مدیافایر با اپلیکیشن اندروید خود ۵۰ گیگابایت فضای رایگان می‌دهد

نوشته آرش زاد 30 دي 1391

مدیافایر سرویس نام آشنایی برای کاربران ایرانی است. افرادی که با دانلود فایل‌های موسیقی و فیلم در اینترنت سر و کار دارند مطمئنا برای یک بار هم که شده گذرشان به این سایت افتاده است. حالا این سرویس بزرگ اشتراک گذاری فایل در اینترنت اپلیکیشن مخصوص اندروید خود را عرضه کرده است و مانند نسخه‌های iOS و دسکتاپ، به کاربران اندرویدی نیز ۵۰ گیگابایت فضای رایگان برای ذخیره‌سازی فایل‌ها می‌دهد.

Mediafire Android Application

اپلیکیشن اندرویدی مدیافایر یک دوربین اختصاصی نیز دارد تا بتوانید به کمک آن، عکس‌های خود را مستقیما روی این سرویس ذخیره کنید.

بر خلاف سرویس‌هایی نظیر دراپ باکس، مدیافایر محدودیت‌های مختلفی نسبت به آن‌ها دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به نمایش تبلیغات در داخل اپلیکیشن برای حساب‌های رایگان و عدم امکان آپلود خودکار عکس‌های گرفته شده در گوشی به این سرویس اشاره کرد. همچنین برای حساب‌های رایگان، محدودیت ذخیره سازی فایل تا حجم ۲۰۰ مگابایت وجود دارد.

اما در هر حال ارائه ۵۰ گیگابایت فضای ذخیره سازی برای خیلی از کاربران پیشنهاد بسیار هیجان انگیزی به نظر می‌رسد و شما نیز در صورت تمایل می‌توانید با مراجعه به گوگل پلی، نسبت به دریافت اپلیکیشن اندرویدی مدیافایر اقدام نمایید.