گوگل ۱۸ قابلیت جدید را به اپلیکیشن اندروید گوگل پلاس اضافه کرد

نوشته آرش زاد 25 آذر 1391

در حالی که حدود دو هفته به پایان سال جاری میلادی زمان باقی مانده است، شرکت‌های نرم‌افزاری تلاش می‌کنند تا نسخه‌های جدیدی از اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های خود را برای کاربران عرضه کنند. گوگل که می‌توان آن را یکی از فعال‌ترین مجموعه‌ها در این زمینه نام برد، امروز با عرضه نسخه جدید اپلیکیشن گوگل پلاس برای اندروید، از ۱۸ قابلیت جدید رونمایی کرد.

Google+

بر اساس اعلام گوگل، ویژگی‌های موجود در نسخه جدید اپلیکیشن پلاس “اشتراک‌گذاری و برقراری ارتباط را ساده‌تر و جالب‌از همیشه می‌کند“.

از جمله تغییرات جدید این نسخه می‌توان به قابلیت ویرایش سریع اطلاعات پروفایل و آگاه‌سازی‌های فوری اشاره کرد که شما را نسبت به وجود مطلب جدید برای مشاهده مطلع می‌کند. همچنین حالا ویژگی‌ای وجود دارد که به کاربران امکان اشتراک در آگاه‌سازی‌های دایره‌های موبایلی را می‌دهد تا به کمک آن بتوانند با بخش اجتماعات که به تازگی به پلاس اضافه شده، از روی موبایل یا تبلت خود در ارتباط باشند.

نسخه جدید گوگل پلاس به شما اجازه خواهد داد عکس‌های موجود روی موبایل خود را با اندازه اصلی تا حجم ۵ گیگابایت در حساب خود ذخیره کنید. این ویژگی برای ذخیره کردن تصاویر با اندازه استاندارد محدودیت حجمی ندارد.

گوگل همچنین قابلیت‌های دیگری نظیر امکان اضافه کردن ابزارک مخصوص پلاس روی لاک اسکرین گجت‌های اندرویدی و کاهش حداقل پهنای باند مورد نیاز برای تماس‌های هنگ‌آوت به ۱۵۰ کیلوبایت را به نسخه جدید اپلیکیشن خود افزوده است.

بخش زیادی از این قابلیت‌ها از هم اکنون در نسخه جدید اپلیکیشن اندرویدی گوگل پلاس قابل استفاده هستند. گوگل پلاس با اعمال این تغییرات برای نسخه اندروید سرویس خود، بروز رسانی جدیدی را نیز برای کاربران iOS با اعمال برخی ویژگی‌های جدید عرضه کرده است.