چاپگرهای جوهر افشان جدید اپسون هزینه چاپ را پایین می‌آورند

نوشته آرش زاد 26 دي 1391

نسل جدید چاپگرهای جوهر افشان اپسون با دارا بودن ویژگی‌های متمایز، هزینه تمام شده چاپ را برای کاربران کاهش می‌دهند. در این نسل از چاپگرها شیوه تامین جوهر دچار تحول شده و کار با آن برای مصرف کننده بهینه‌تر، آسان‌تر و کم هزینه‌تر است.

Epson

در این چاپگرها مخازن جوهر، مثل چاپگرهای جوهرافشان قدیمی عضوی جدا از پیکره چاپگر نبوده و با آن مجتمع شده است. این یکپارچه شدن مخازن جوهر مزایای متعددی را به همراه دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به سادگی پروسه شارژ کردن جوهر، کاهش مشکلات سخت‌افزاری چاپگر در هنگام کار، اطمینان از کیفیت بالای جوهرها، تمیزی بیشتر محیط کار، حذف مراحل تهیه و نصب سیستم‌های CISS قدیمی اشاره کرد.

epsonFIT2.jpg

این چاپگرها که در سه مدل L100، L200 و L800 عرضه می‌شوند و در ایران نیز با گارانتی آواژنگ قابل خریداری هستند، با استفاده از این فناوری می‌توانند هزینه تمام شده چاپ را در طولانی مدت کاهش دهند. مدل L100 یک چاپگر کوچک چهار رنگ مخصوص چاپ اسناد و مدارک با سرعت بالا و مدل L200 چاپگر چهار رنگ سه کاره با قابلیت چاپ، کپی و اسکن است. همچنین مدل L800، که پیشرفته ترین محصول از این سری به شمار می‌رود، از شش رنگ جوهر بهره برده و مخصوص چاپ عکس با کیفیت و شفافیت بسیار بالای رنگ است.